Fired up, ready to go! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Simone, Koen, Eline en Nynke - WaarBenJij.nu Fired up, ready to go! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Simone, Koen, Eline en Nynke - WaarBenJij.nu

Fired up, ready to go!

Door: Koen

Blijf op de hoogte en volg Simone, Koen, Eline en Nynke

15 Juni 2014 | Australië, Sydney

Nog een paar dagen en dan gaan we. Bijna 8 weken naar Australie! Het wordt een speciale reis door het land van de outback, het strand, het tropisch regenwoud en de bruisende steden.
Nooit eerder hadden we zo´n ingewikkeld reisschema met binnenlandse vluchten, hotels en drie verschillende campers. Nooit reisden we zo lang in een land waar het winter is. Nooit moesten we voor de reis toestemming vragen aan de leerplichtambtenaar. En nooit moesten we iedere dag Eline een uur darmspoelen.
In grote lijnen ziet ons reisschema er zo uit:
21-22 juni: vliegen via Dubai naar Sydney QF 8148/8414
22-28 juni: Sydney en Blue Mountains (verblijf in Cambridge Hotel)
29 juni: vliegen naar Darwin (nachtje in Doubletree Hotel)
30 juni-11 juli: rondje Darwin en Kakadu NP (in de camper)
12 juli: vliegen neer Alice Springs (nachtje in Doubletree Hotel)
13-18 juli: rondje Alice Springs, Uluru en Kata Tjuta
19 juli: vliegen naar Cairns (nachtje in Bay Village hotel)
20 juli-11 aug: langs de kust naar Brisbane
12-13 aug: weer naar huis QF8435/8147

Wij hebben er zin in! Reis met ons mee via dit blog. Hoe meer wifi we tegenkomen, hoe meer updates en foto's!

• 16 Juni 2014 - 20:30

Debby:

Jaaaaaa wat moet ik hier op zeggen! Waanzinnig! Geweldig! Ik reis graag met jullie mee! Hoe meer foto's hoe beter, maar vooral voor jullie: Geniet ervan! Heerlijk! Kus!

• 23 Juni 2014 - 08:03

Joris:

Heel veel plezier down under en veel foto's aub.

grtz Joris

• 23 Juni 2014 - 20:31

Alianne:

Veel plezier daar! Jammer dat we geen contact meer hebben gehad voor vertrek. Alysa was betrokken bij kettingbotsing in Rotterdam. Gelukkig weer thuis. Alles goed!

Genieten maar met zijn vieren!

A4

• 24 Juni 2014 - 08:40

Henk:

Heel veel plezier daaro down under!
    HenX

• 24 Juni 2014 - 21:01

Nathalie:

Ik lees graag mee met jullie supertrip. Stukje meeleven en herbeleven, want het is een fantastisch land. Zeer benieuwd naar jullie ervaringen. Voor nu, enjoy Sydney en de Blue Mountains (in de Scenic skyrail middenin op de verhoging gaan staan). Veel VB's en four axes toegewenst! Cheers!