Eline, Nynke, Simone en Koen go USA - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Simone, Koen, Eline en Nynke - WaarBenJij.nu Eline, Nynke, Simone en Koen go USA - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Simone, Koen, Eline en Nynke - WaarBenJij.nu

Eline, Nynke, Simone en Koen go USA

Door: Koen

Blijf op de hoogte en volg Simone, Koen, Eline en Nynke

27 Juli 2009 | Nederland, Groningen

Gigantische bergen en diepe kloven, hamburgers en meatloaf, Hollywood en Disneyland, geisers en vulkanen... Maanden hebben we er al naartoe geleefd en woensdag gaan we dan echt op weg. Amerika, here we come!

Drie maanden lang trekken we met de camper van Seattle naar Los Angeles. Onderweg komen we langs het beroemde Yosemite National Park, Salt Lake City, de Grand Canyon, Las Vegas, Death Valley, San Francisco, Highway 1 en LA. Het woord vakantie is te beperkt voor het avontuur dat we gaan beleven. Hoe ervaren we de camper? Komen we echte beren tegen? Hoe warm is het in de woestijn? Reizen we elke dag een beetje of om de paar dagen een flink stuk? We zullen het allemaal gaan zien.

Op deze site doen we verslag van onze belevenissen. Liefs met zoveel mogelijk foto's en filmpjes. Het schijnt dat Starbucks, McDonalds en KOA campings allemaal wifi hebben, dus we moeten regelmatig online kunnen. Lees en geniet mee!

Groetjes,
Eline, Nynke, Simone en Koen

• 02 Augustus 2009 - 18:12

Familie V. Halen:

Hoi Koen, Simone, Eline en Nynke,

Nog maar een paar daagjes en dan begint jullie mooie reis.

Wij wensen jullie heel veel plezier toe! Geniet ervan!!

Oh, en Eline en Nynke, doen jullie de groetjes aan Mickey en Minnie Mouse van Sophie???

Groetjes Arnoud, Maaike, Sophie & Luna

• 03 Augustus 2009 - 07:59

Henk Kuipers:

'k Ga jullie volgen, maar . . . nu eerst de vergeten zaakjes nog inpakken . . . . vergeten ?? wat dan ??
    stress ?? niet doen !!
    'n Goeie vlucht!

Groet -- HenK

• 03 Augustus 2009 - 10:56

Judith:

Ben benieuwd naar jullie reisverhalen, veel succes!

Groet,
    Judith

• 03 Augustus 2009 - 12:18

Nathalie Gruithuijze:

Een hele mooie en goede reis toegewenst. Geniet van al het moois dat de US te bieden heeft!

• 04 Augustus 2009 - 08:17

Jan Bartholomeus:

Nog 1 nachtje slapen en ja hoor dan is het zover.Ontzettend veel plezieris de USA! En Koen blijf vooral de foo fichters volgen.

• 04 Augustus 2009 - 10:49

Kirsten:

Heel, heel, heel veel plezier en ben erg benieuwd naar jullie belevenissen.

Au revoir!

• 05 Augustus 2009 - 14:50

Debby En Fam.:

Heeeeeel veeeel plezier. We lezen en leven met jullie mee. Het wordt vast een avontuur om nooit te vergeten.
    XXX ons

• 05 Augustus 2009 - 17:12

Mark&Marga:

Heel veel plezier en genieten van alle mooie dingen die jullie gaan beleven en zien.
    Wij gaan jullie volgen.