De eerste frietjes in de Irish Pub - Reisverslag uit Everett, Verenigde Staten van Simone, Koen, Eline en Nynke - WaarBenJij.nu De eerste frietjes in de Irish Pub - Reisverslag uit Everett, Verenigde Staten van Simone, Koen, Eline en Nynke - WaarBenJij.nu

De eerste frietjes in de Irish Pub

Door: Koen

Blijf op de hoogte en volg Simone, Koen, Eline en Nynke

06 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Everett

En hier zitten we: op de gang van ons hotel in Everett, terwijl de meiden liggen te keten in bed. Wat wil je: voor het eerst met elkaar in een tweepersoons bed in onze family room. En dan nog wel voor het eerst in de USA met een rare dag met vliegtuig en slaaptekort achter de rug.

We zijn er dus! Het begon in Deventer bij papso en mamso Van Luyn, daarna met de auto naar Schiphol, ruim op tijd inchecken en een kop koffie en een afscheidszoen. Daarna vlogen we in 45 minuten naar London je bent er voor je er erg in hebt. Daar hadden we nog vier uur time to kill, waarin we vooral veel gerend, gespeeld en geklommen hebben.

En daarna de BA49 in. We hadden mazzel: bij het inchecken dreigden we gescheiden van elkaar te moeten zitten, maar de stewardessen hadden het zo geregeld dat we met zijn vieren naast elkaar in het midden mochten. Geweldig! Grootste succes onderweg was de make up etui met grotemensennagellak, oogschaduw, borsteltjes en lippenstift. En de filmpjes van Bob de Bouwer. O ja, doen alsof je uitgeslapen bent na twee uur slaap valt bepaald niet mee.

Vanuit de taxi kregen we onze eerste glimp US of A. Zesbaanswegen die in spitsuur ook vol staan - het was 18.00 uur toen we aankwamen. Veel SUVs en andere benzineslurpers. Wolkenkrabbers en enorme footbal en honkbal stadions. En veel groen langs de weg.

Nu is het 21.30 uur en tollen we op onze benen van de slaap. Morgen de camper ophalen en dan begint het echt!

• 06 Augustus 2009 - 17:00

Hans / Ellen:

leuk hoor, om al na één dag een verslag te lezen! We blijven betrokken! Reuzebenieuwd hoe het met / in de camper zal gaan! Liefs en tot de volgende keer!

• 06 Augustus 2009 - 18:17

Marry En Roelof:

Oei, oei wat kijkt die Nynke lekker lodderig! Hoe komt dat..? Mooi dat de lange reis achter de rug is, nu kan het echte werk beginnen, eerst nog even lekker uitrusten. Daaaag!!Succes met camper installeren, ook leuk!