Foto'r van de rode rotsen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Simone, Koen, Eline en Nynke - WaarBenJij.nu Foto'r van de rode rotsen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Simone, Koen, Eline en Nynke - WaarBenJij.nu

Foto'r van de rode rotsen

Door: Koen

Blijf op de hoogte en volg Simone, Koen, Eline en Nynke

23 September 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Dag allemaal,

Bij de verhalen van Grand Canyon, Lake Powell en Bryce Canyon horen natuurlijk ook veel foto's van rode rotsen (140 stuks). Die vind je op http://picasaweb.google.com/koenthuis/Amerika2009Deel7#

  • 24 September 2009 - 07:26

    Korterinks:

    Hallo familie,

    Tjonge wat zijn jullie akelig bruin! Mooie foto's! Verlangen jullie al naar water en groen om je heen?

    Nog een hele fijne reis!

    Groeten Alianne

  • 24 September 2009 - 07:51

    Evelien:

    Hoi Simone en Koen,
    Ik heb jullie gevolgd hoor!! Wat een prachtige plaatjes (en verhalen). Veel bekende plekken, daar krijg je bijna heimwee van, maar de canyon bij Lake Powell ken ik niet. Hele mooie foto's. Ik moet dus toch nog maar een keer terug..
    groeten en nog veel plezier.

  • 25 September 2009 - 10:04

    Debby:

    Fantastisch!!!!!!!!!
    De Antelope Canyon hebben wij niet gedaan.... reden genoeg om terug te gaan zie ik!
    Geniet er nog van. Jemig, die foto's zien er super uit! Volgens mij zouden jullie het nog jaren volhouden!

  • 29 September 2009 - 20:34

    JanO:

    Moi Moon & Koen,
    Een feest van herkenning die foto's van jullie. Moest wel diep in m'n geheugen graven maar het kwam weer boven! Ongelooflijk mooi! Ik kan me voorstellen dat het een en al genieten is en hoop dat jullie genoeg ruimte hebben om alle ervaringen op te slaan. Geniet nog even!
    Groet, JanO.

  • 30 September 2009 - 13:00

    Marja:

    Lieve Simone, Koen en kids,

    Eindelijk kom ik toe aan jullie prachtige reis(verslagen en foto's); heerlijk om zo 'even' mee te kunnen reizen. Fijn dat het goed met jullie gaat en jullie zo genieten!
    Hier is de herfst ingevallen en gek genoeg geeft mij dat ook een stukje innerlijke rust naast het werk en sporten.
    Nog veeeel genot en een dikke hug voor jullie 4-tjes en wie weet tot later?! Veel liefs Marja

  • 04 Oktober 2009 - 14:44

    Samira:

    hoi juf simone
    ik vind het fijn voor je dat je het leuk heb. maar ik kan niet wachten tot dat je er weer bent op school.
    ik mis je tot snel juf xxx groetjes samira

  • 12 Oktober 2009 - 20:56

    John:

    In één woord s-c-h-i-t-t-e-r-e-n-d-! Hoe wonderlijk mooi moeder natuur kan zijn.... En ook het oranje ijsje van die hamster, Nynke's gifgroene tongetje, Eline's bloedrode knie, Koen's hindoegod-achtige gestalte met de korte armpjes van Eline?/Nynke? die uit zijn schouder omhoog rijzen, Simone's schaterlach terwijl Nynke en Eline fanatiek ieder één been proberen te lichten, dezelfde zwarte kraai op de rand van de Grand Canyon die toendertijd ook voor mijn camera paradeerde. Het mooist en ontroerendst zijn de foto's van de Grand canyon, de Bryce canyon en zeker die van de prachtig glooiende en kronkelende rotslagen rond Lake Powell. Een herhaald genot om naar te kijken......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Simone, Koen, Eline en Nynke

Actief sinds 27 Juli 2009
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 34342

Voorgaande reizen:

21 Juni 2014 - 13 Augustus 2014

Australie 2014

05 Augustus 2009 - 25 Oktober 2009

Eline, Nynke, Simone en Koen go USA

Landen bezocht: