Er zijn foto's! - Reisverslag uit Winthrop, Verenigde Staten van Simone, Koen, Eline en Nynke - WaarBenJij.nu Er zijn foto's! - Reisverslag uit Winthrop, Verenigde Staten van Simone, Koen, Eline en Nynke - WaarBenJij.nu

Er zijn foto's!

Door: Koen

Blijf op de hoogte en volg Simone, Koen, Eline en Nynke

16 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Winthrop

Dag allemaal!

Er staan veel foto's online. Kijk maar eens op:

• 17 Augustus 2009 - 18:04

Hans&Ellen:

Wat een prachtige foto's zijn erbij! Ze ondersteunen het beeldend verhaal met duidelijke beelden! Zo genieten we nog meer!

• 18 Augustus 2009 - 01:03

Lucia En Henk:

Super mooie foto's!
    We hebben er erg van genoten, en om de meiden gelachen, wat een schatjes! Heel veel plezier, veel liefs van ons. (en grappig dat we nu 'dichtbij' in hetzelfde land zijn hè?)

• 20 Augustus 2009 - 16:32

Marinke:

Ik ontdekte de foto's vandaag pas!! Wat een suffie he, ik! :-) Jullie verhalen gaan nog meer leven en wat zijn die kiddo's toch "adorable"!

Enjoy!

• 21 Augustus 2009 - 20:03

Alianne:

Hallo familie,
    Herkenbare verhalen en foto's tot nu toe. Jetlag, veel bomen, grote camper.... Ik hoop dat jullie genieten de komende weken en dat we nog veel herkenbare plaatjes zullen zien. Passen jullie op voor de beren? Je weet het, de zwarte beer klimt naast je in de boom en de grizzly schudt je eruit!

Veel reisplezier.

Liefs A4.